بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حمایت یادت نره!

http://upload7.ir/imgs/2014-02/33367986879315488467.jpg

استقلال حمایت واقعی و حضور فیزیکی تو را میخواهد نه تعصب مجازیت را!
درجه دمای هوا دیشب در تهران به سردترین شب خود در سال 92  رسیده بود دمای حدود ­6_ .
احتمالا تا روز دوشنبه برف و باران ادامه داشته باشه و روز سه شنبه اگر بارندگی هم نداشته باشیم،سرمای نسبتا شدیدتری را در تهران تجربه کنیم.
با این حال این روزها و در این شرایط استقلالی بودنمان را باید در دنیای واقعی نه فضای مجازی ثابت کنیم!
یکی از افتخارات بنده حضور در یکی از پرتماشاگرترین دیدارهای باشگاهی جهان است.فینال جام باشگاههای آسیا استقلال مقابل جوبیلوایواتا که با حضور بیش از 120 هزار تماشاگر دراوج گرمای تابستان که به دلیل مصادف شدن با ایام سوگواری امام حسین(ع) با پیراهن مشکی به ورزشگاه رفته بودیم،برگزار شد و در نهایت متاسفانه استقلال این فینال مهم را در جام باشگاههای آسیا واگذار کرد و به مقام دومی رضایت داد.
آن روزهوا خیلی گرم بود،پول توجیبی هامون هم خیلی کم و فقط هزینه برگشتن به خانه را داشتیم.
تشنه و گرسنه از 8 صبح تا ساعت 4 بعداظهر که بازی شروع شد و نهایتا 8 شب که خانه رسیدیم ،در ورزشگاه از استقلال تیم محبوبمان حمایت کردیم.با وجود اینکه دست از پا درازتر از ورزشگاه برگشتیم،اما تا همین حالا از آن بازی و سختی های که کشیدیم به عنوان یک خاطره به نیکی یاد می کنیم.     
لذا با توجه به توضیحات فوق باید متذکر بشویم که بازی روز سه شنبه استقلال مقابل مس یکی از حساس ترین و مهمترین بازی های فصل 92-93 می باشد .در صورت برد مقابل مس ته جدولی استقلال به یک قدمی کسب اولین جام این فصل خود خواهد شد.اگر ورزشگاه آزادی را با حضور خودمان حداقل نیمه پر کنیم بردن این مس آنقدر سهل و آسان خواهد شد که حسرت از دست دادن دو امتیاز دیدار مقابل همین تیم در چارچوب بازیهای لیگ برتر خواهیم خورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,هواداران,جام حذفی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com